loading...
دانلود سرا
مرتضی سلیمان بازدید : 279 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود بازی Winter Sports 2011 Go for Gold
نام بازی: Winter Sports 2011: Go for Gold
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: DTP
حمایت توسط : RTL Entertainment
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

هر ساله با نزدیک شدن به رقابت های زمستانی و سال جدید میلادی بازی ورزش های زمستانی نیز منتشر میشود و گیمر های زیادی را در دنیای گیم به خود جذب میکند.امسال نیز نسخه جدیدی از این بازی منتشر شده است.نام این بازی Winter Sports 2011: Go for Gold میباشد که در 2011 توسط کمپانی DTP منتشر و توسط RTL Entertainment ساخته شد.بازی Winter Sports 2011: Go for Gold یک بازی جامع و شامل میباشد که تمامی رقابت ها به همراه تمامی رشته ها با امکان شخصی سازی را در خود جای داده است.به نقل از منتقد های حرفه ای بازی های زمستانی هیجان انگیز ترین بازی های موجود در دنیای گیم میباشد.یکی از نکات بازی Winter Sports 2011: Go for Gold این میباشد که حالت چند نفره آن نسبت به شماره های گذشته بهبود یافته و تمامی باگ های گذشته آن نیز برطرف شده است.در این بازی با توجه به نوع بازی و این که چند نفره بازی میکنید میتوانید تاکتیک ها و استراتژی های خاصی را مد نظر قرار دهید.بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.فیزیک این بازی عالی میباشد .از چنین بازی با چنین ساختاری  چنین فیزیکی دور از ذهن نمیباشد.در حقیقت داشتن یک فیزیک عالی در این بازی با توجه به ماهیت آن لازم میباشد.اگر منصفانه به این بازی نگاه کنیم باید به این نکته اعتراف کنیم که به راستی گرافیک کاراکتر های بازی بسیار عالی میباشد.اما فاصله زیادی با حقیقت دارد.یک مثال خوب برای قیاس گرافیک این بازی میتوان به بازی فار کرای 1 اشاره کرد که گرافیک خوبی دارد اما با حقیقت فاصله دارد.در این بازی بیش از 50 نوع مسابقه ورزشی موجود میباشد که هر کدام دارای چندین حالت و سبک میباشد که با این حساب تمام کردن این بازی به مدت زمان زیادی احتیاج دارد.صدا گذاری بازی نیز خوب میباشد و میتوان به آن امتیازی خوبی داد.تا کنون امتیازی در سایت گیم اسپات به این بازی داده نشده است اما پیش بینی میشود با توجه به امتیاز هایی که در نسخه های قبلی به این بازی داده شده است این نسخه امتیاز 8.5 از 10 را دریافت کند...

دانلود بازی  Winter Sports 2011: Go for Gold به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی و .... در ادامه مطلب

مرتضی سلیمان بازدید : 700 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

دانلود بازی فیفا منیجر 10 _ FIFA Manager 10

.

نام بازی : فیفا منیجر ۱۰ _ FIFA Manager 10
ناشر و سازنده : کمپانی Electronic Art
درجه بندی سنی : ۳+
قابلیت آنلاین : دارد
زبان : English
ژانر : ورزشی
پلتفورم : Pc

 

یک بازی فوتبال بسیار مهیج و کاملا جدید از شرکت بزرگ EA. کمپانی EA یکی دیگر از شاهکارهای خود را به تازگی وارد بازار کرده است با عنوان FIFA Manager 10. به جرات می توان گفت که این بازی بازتابی از یک لیگ جهانی واقعی است که اطلاعات لیگ ها و باشگاه ها و بازیکنان بیش از ۴۰ کشور جهان را در خود دارد. یعنی بیش از ۳۶۰۰ باشگاه و ۳۱۰۰۰ بازیکن. فیفا منیجر ۱۰ توسعه یافته ویرایش قبلی این بازی یعنی ویرایش ۹ است. پس از اینکه این بازی مهیج را نصب کردید دو فایل اجرایی در صفحه دسکتاپ ظاهر خواهد شد. یکی حالت تکنفره و Single و دیگری بازی چند نفره خواهد بود که فقط برای بازی های آنلاین و تحت شبکه است. در این بازی خواهید توانست رنج وسیعی از تغییرات را بر کل مجموعه اعمال کنید. مثلا می توانید در مورد تاکتیک بازی تیم تصمیم گیری کنید و یا اینکه حتی در حین بازی بر روی داور فریاد کشیده و بر وی غضبناک شوید ! یادتان باشد در این مواقع عصبانیت خود را کنترل کنید تا مبادا کارت قرمز دریافت کنید ! در نحوه ایجاد و ساخت یک استادیوم عظیم نیز می توانید نظر داده و آن را مدیریت کنید. هوش مصنوعی بالایی که در طراحی بازی در نظر گرفته شده است موجب دقیق تر شدن و نزدیک به واقعیت بودن تمامی مراحل بازی است. خلاصه باید یک مربی همه فن حریف بوده و علاوه بر مربی گری از عهده کارهای عمرانی و … نیز بر آیید.

مرتضی سلیمان بازدید : 365 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

PES2011-MihanDownload.jpg
نام بازی:Pro Evolution Soccer 2011
سازنده: KONAMI
ناشر: KONAMI
سبک:شبیه ساز فوتبال
پلتفرم: PC , PS3 , PS2 , X360 , Wii
امتیاز از سایت Gamerankings:N/A
در دنیا گیمرها بعید است کسی اسم کونامی و محصول پر آوازه او را نشنیده باشد .pro evolution soccer  مخفف pes  مشهور ترین مسحصول شبیه ساز فوتبال در دینا محسوب می شود که از  طرفداران میلیونی در سطح دنیا برخوردار است .میلیون ها هوادار که منتظرند ایم محصول پر اوازه به بازار بیاید تا معلوم شود که بنداه نهایی امسال بین دو شکرت مونامی و فیفا کدام هستند و برای ایم امر لحظه شماری می کنند .بعد از شکست تلخی که در سال گشذته کونامی متحمل شد و نتوانست مثل چند سال اخیر خود را به عنوان اولین و بهترین شرکت سازنده شبیه ساز فوتبال مطرح کند امسال آمده است تا همه چی رو جبران کند و بتواند نام و شهرت از دست رفته خود را به جوی بازگرداند اما آیا این امر با به بازار آمدن قولی همچون فیفا 11 که به نظر خیلی پر از نوآوری و خلاقیت است امکان پذیر هست ؟
آیا کونامی خواهد توانست دوباره به عنوان بهترین شرکت بازی سازی در این سبک خود را مطرح کند یا خیر؟
مشکلاتی که pes10  با آن روبه رو بود مانع از آن شد که بتواند برنده نهایی باشد ،مشکلاتی از قبیل هوش مصنوعی ضعیف داوران که حتی اگر دوپا هم پای حریف را قیچی کنید باز هم خطلا نمی گیراند ! جالبی کار در این بود که این مشکل فقط برای شما اتفاق می افتاد یعنی اگر شما همین عمل را روی آن انجام دهید داوران حداقل شما را با کارت زرد جریمه می کرد ،این فقط یکی از مشکلاتی بود که پرو 10 با آن روبه رو بود و باعث نارضایتی انبوهی از طرفدارن این محصول شد و باعث شد که به طور اجبار بعضی از طرفداران به سمت فیفا کشیده شوند ،فیفایی که در سال 2010 سنگ تمام گذاشت به طوری که به طور میانگین توانست از منتقدین دنیا امتیاز میانگین 9 از 10 را از آن خود کند که به نظر بنده دست کمی از یک شاهکار ندارد به طوری که پرو فقط توانست امتیاز 7.5 رو از آن خود کند که در ابتدا خیلی آن را باور نکردند ولی وقتی خود آن را تجربه کردند به همین نتیجه رسیدند که پرو 10 فاقد نوآوری های در خور نام کونامی بود .این مقدمه ای بود از دو نسخه سال گشذته و تحلیل آنها ،اکنون به بررسی PES11 خواهیم پرداخت.باز هم می بینیم که عکس رو کاور بازی لیونل مسی بهترین بازیکن جهان و بهترین بازیکن مشهورترین باشگاه جهان یعنی بارسلونا است که به نوعی نشان دهنده این است که مسی بهترین بازیکن حاضر در پرو و بارسلونا بهترین تیم باشگاهی در پرو خواهد بود که با واقعیت تفاوت چندانی ندارد .
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .

 

مرتضی سلیمان بازدید : 362 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)


 

FIFA-2011-MihanDownload.jpg
اين بازي به همراه كرك تست شده SKIDROW و همچنين نقد بسيار زيباي متخصص بازي هاي كامپيوتري سايت اختصاصي ميهن دانلود بر روي سايت قرار گرفته است.
امكان خريد پستي بازي نيز در ادامه مطلب موجود است
نام بازی:Fifa 2011
سازنده: EA Canada
ناشر: Electronic Arts
سبک:فوتبال ورزشی
پلتفرم:PC-360-PS3
امتیاز:N/A
همیشه این بحث در این چند سال اخیر مطرح بوده است که بالاخره pro  بهتر است یا fifa  هرکدام از این دو طرفداران بی شمار و سرسختی دارند که همیشه در مورد برتری محصول خود با هم در گیر می شوند ،البته خودم هم جز یکی از همین دو طرفداران بیشمار هستم و بارها و بارها با طرفداران مقابل به دعوای لفظی پرداخته ام.ایم موضوع اجتناب ناپذیر است که شما جز طرفداران یکی از این دو گروه باشید و با طرفداران گروه مقابل درگیر نشوید .باید قبول کرد در سال 2010 به فیفا 10 به برتری چند ساله کونامیو محصولش خاتمه دهد و خود به عنوان بهترین محصول سال معرفی کند که به نظر بنده کاملا به حق بوده است .تمام شواهد حاکی از آن است که فیفا بار دیگر بتواند این کل همیشگی را برنده شده و برای دومین سال پیاپی برتری خود را به همگان به اثبات برساند .از انجاکه بازی های ورزشی از جمله فوتبال پرطرفدارترین بازی های رایانه ای مخصوصا در داخل کشور محسوب می شود تصمیم گرفتیم که در کمترین زمان ممکن فیفا 11 که به تازگی وارد بازار شده است را برای شما عزیزان قرار دهیم تا شما هم خود بتوانید به قضاوت بشینید که بالاخره کدام این کل قدیمی را برنده خواهند شد.11PES هم به محض ریلیز شدن هم برای شما گذاشته خواهد شد تا از آن هم بتوانید لذت کافی و وافی
مرتضی سلیمان بازدید : 219 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبای فوتبال محصول کمپانی معروف ساخت بازی EA SPORTS می باشد که این نسخه را جهت بازی در محصول آیپد طراحی نموده اند . بازی با گرافیک قابل قبول خود شما را جهت انجام یک بازی حرفه در لیگ برتر فرا می خواند .

در نسخه جدید این بازی شما توسط Wi-Fi می توانید چند بازیکن دوست یا حریف را اضافه نمایید و به عنوان مثال با چند تن از دوستانتان بصورت همزمان بازی و در تیم دوست و یا حریف قرار گیرید . همچنین ورزشگاه های کشور چین و کره نیز به عنوان مکان های جدید بازی نیز در سورس بازی قرار گرفته است . هم اکنون می توانید بازی زیبای فوتبال FIFA 11 EA SPORTS را برای آیپد از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 65
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 2,273
  • بازدید سال : 10,149
  • بازدید کلی : 225,250